خدمات بازاریابی اینترنتی خدمات بازاریابی اینترنتی .

خدمات بازاریابی اینترنتی

چگونه رتبه بالاتری در گوگل کسب کنیم؟

اگر می خواهید در گوگل رتبه بالایی داشته باشید ، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود اما برخی از آنها از دیگران مهم ترند. آنچه در زیر به طور خلاصه بیان خواهم کرد ، مراحل اساسی است که اگر می خواهید رتبه بندی بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید ، باید آنها را بردارید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما باید رتبه بندی خوب گوگل را دنبال کنید ، بیایید ببینیم چگونه آنها را بدست می آوریم.

در اینجا 10 مرحله وجود دارد که باید دنبال کنید:

مرحله 1: کیفیت محتوای خود را بررسی کنید

مرحله 2: پروفایل لینک های سایت خود را بهبود ببخشید

مرحله 3: سئو سایت خود را به درستی انجام دهید

مرحله 4: لینک های داخلی را به مهمترین صفحات خود اضافه کنید

مرحله 5: حسابرسی فنی سئو را انجام دهید

مرحله 6: زمان بارگذاری صفحه خود را بهبود ببخشید

مرحله 7: اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از نظر موبایل دوستانه است

مرحله 8: وب سایت خود را https کنید

مرحله 9: در مورد وب سایت خود به گوگل بگویید

مرحله 10: از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

مرحله 1: کیفیت محتوای خود را بررسی کنید

اول و مهمترین ، شما باید کیفیت محتوای خود را بررسی کنید.

شما باید محتوای منحصر به فرد و اصلی را در وب سایت خود منتشر کنید. این یکی از مهمترین و مهمترین عوامل موفقیت یک وب سایت است.

کپی و بازنشر مطالب از وب سایت های دیگر کارایی نخواهد داشت زیرا اصالت محتوا برای رتبه بندی گوگل بسیار مهم است.

هنگام انجام بازبینی محتوا ، عوامل زیر را بخاطر بسپارید:

آیا این محتوا ، هدف کاربر را برآورده می کند؟

هر محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید باید هدف خاصی داشته باشد و این چیزی جز ارضای هدف کاربر نیست.

هنگامی که یک کاربر در جعبه جستجوی گوگل سوالی را تایپ می کند ، انتظار دارد که وب سایت های در موقعیت های اول پاسخ یا راه حل دقیق به او بدهند.

آیا محتوای شما گزینه مناسبی برای این کار است؟ محتوای شما چگونه با وب سایت هایی که رتبه بالاتری در گوگل دارند با همان عبارات جستجو مقایسه می شود؟

در هنگام ارزیابی محتوایی که نوشته اید صادق باشید در غیر اینصورت قادر به بهبود محتوا و ارتقا رتبه سایت خود در گوگل نخواهید بود.

آیا موتورهای جستجو می توانند آن را درک کنند؟

علاوه بر اطمینان از نوشتن محتوا برای کاربران ، همچنین باید اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو می توانند آن را درک کنند.

این بدان معنی است که شما باید یاد بگیرید که چگونه محتوای سئو بیس بنویسید.

محتوای سئوبیس به موتورهای جستجو کمک می کند تا متن محتوای شما را به درستی تفسیر کنند.

فراموش نکنید که خزنده های موتور جستجو برنامه های رایانه ای هستند و انسان نیستند و تنها راه درک محتوای یک قسمت از طریق سیگنالهایی است که شما از طریق سئو محتوا به آنها می دهید. مقاله بسیار مهم با عنوان گوگل چه محتوایی را دوست دارد؟ به شما برای تولید محتوای مورد پسند گوگل و موتورهای جستجو کمک خواهد کرد

آیا محتوای مرتبط کافی در وب سایت خود دارید؟

شما علاوه بر داشتن محتوای با کیفیت ، به محتوای بسیار زیادی نیز نیاز دارید. رقابت در هر مکانی که فکر می کنید شدید است و مهم این است که در میان جمع بایستید.

گوگل با آخرین تغییرات در الگوریتم رتبه بندی خود ، نشان داده است که از مرتبط بودن و اقتدار در وب سایت هایی که در موقعیت های برتر قرار دارند ، خوشش می آید.

این بدان معنی است که داشتن یک قسمت از مطالب در مورد یک موضوع خاص کافی نیست ، اما شما باید نشان دهید که وب سایت شما دارای محتوای مرتبط و مرتبط زیادی در مورد یک موضوع است.

الگوریتم ها دیگر به دنبال کلمات کلیدی خاص در محتوا نیستند ، اما آنها وب سایت را به طور کلی تجزیه و تحلیل می کنند و سعی می کنند بفهمند که چقدر با آنچه کاربر جستجو می کند مرتبط است.

به همین دلیل مهم است که ساختار سایت خود را بهینه کنید و مطمئن شوید که همه قسمت ها و محتوای مهم وب سایت شما را برای کاربران و موتورهای جستجو برجسته می کند.

مرتبط بودن همراه با محتوای با کیفیت بالا و سئو خوب خارج از صفحه ، اقتدار ایجاد می کند.

به یاد داشته باشید که اگر مجبورید از بین کمیت و کیفیت یکی را انتخاب کنید ، همیشه با کیفیت پیش بروید.

عمر دامنه: گاهی اوقات تمایل داریم این مورد را فراموش کنیم اما دامنه ای که جدید باشد به راحتی رتبه بالایی در گوگل نخواهد داشت. برای جلب توجه غول جستجو و ایجاد اعتماد گوگل ، کار بسیار بیشتری طول خواهد کشید. این بدان معنا نیست که دستیابی به رتبه خوب با دامنه جدید غیرممکن است ، فقط به این معنی است که زمان بیشتری لازم است.

آیا محتوای شما به اندازه کافی طولانی است؟

طول پست وبلاگ یک عامل رتبه بندی است. اگرچه گوگل می گوید که آنها از تعداد کلمات در الگوریتم رتبه بندی استفاده نمی کنند ، اما بیان می کنند که محتوا باید کامل و بصیر باشد.

تعدادی از مطالعات نشان داده است که محتوای طولانی در نتایج جستجو و به اشتراک گذاری بیشتر شبکه های اجتماعی بهتر عمل می کند.

هیچ شماره جادویی در مورد تعداد کلمات ارسال پست های وبلاگ شما وجود ندارد اما به طور معمول ، مقالاتی با بیش از 1500 کلمه شانس بیشتری برای دستیابی به موقعیت های بالاتر در گوگل SERPS دارند.

آنچه شما باید انجام دهید این است که به کاربران دقیقاً همان چیزی را بدهید که آنها می خواهند. اطلاعات اضافی را که نیازی به دانستن ندارند به آنها ندهید اما پاسخ دقیقی برای سوال خود ارائه می دهند.

این همیشه یک روش خوب است که کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل بررسی کنید و طول (و نوع) محتوایی را که در موقعیت های اول ظاهر می شود ، تجزیه و تحلیل کنید.

با این کار ایده بسیار خوبی در مورد میزان جزئیات مطالب ارائه خواهید شد.

مرحله 2: پروفایل لینک های سایت خود را بهبود ببخشید

برای جلب توجه گوگل لازم است که از وب سایت های دیگر اشاره به (لینک ها) وب اشاره به وب سایت خود داشته باشید.

اگر بک لینک ها از وب سایت های بزرگ و معتبری وارد شوند ، ارزش آنها بیشتر است و این می تواند بر رتبه بندی گوگل شما تأثیر مثبت بگذارد.

ایجاد لینک یا سئو خارج از صفحه موضوعی بسیار مهم است اما آنچه اکنون باید درک شود این است که بک لینک های دریافتی مانند "رأی اعتماد" از وب سایت های دیگر است و این چیزی است که گوگل هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه صفحات وب بیشتری بدست می آورد ، در نظر می گیرد رتبه بندی

مرحله 3: سئو سایت خود را به درستی انجام دهید

علاوه بر دریافت لینکهای ورودی با کیفیت بالا ، شما همچنین باید از صحیح "جستجوگر جستجو در صفحه" خود اطمینان حاصل کنید.

سئو  On-Page مجموعه ای از قوانین است که سئو وب سایت شما را دوستانه می کند.

"خواندن" یک وب سایت سئو بیس برای گوگل بسیار راحت تر است و هرچه اطلاعات بیشتری از وب سایت "درک" کند ، شانس دستیابی به یک رتبه خوب بیشتر است.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی به دست آوردن صحیح سئو در صفحه ، چک لیست جامع سئو ما را مرور کنید.

مرحله 4: لینکهای داخلی را به مهمترین صفحات خود اختصاص کنید

لینکسازی داخلی هنگامی است که لینکی را به یک صفحه وب اضافه می کنید که به صفحه وب دیگری در همان وب سایت اشاره دارد.

لینکسازی داخلی یک روش بسیار قدرتمند برای گفتن گوگل به یک صفحه است ، برای کاربر خوب است زیرا آنها می توانند صفحات جدیدی را در همان وب سایت پیدا کنند و همچنین انگیزه ای برای گوگل برای جستجوی محتوای بیشتر از همان وب سایت است.

یک لینک داخلی خوب از انکرتکست استفاده می کند که صفحه لینک شده را توصیف می کند.

مرحله 5: حسابرسی فنی سئو را انجام دهید

سئو تکنیکال در کل فرآیند سئو بسیار مهم است. اگر در قسمت فنی سئو مشکلی وجود داشته باشد ، حتی اگر کارهای دیگر را به درستی انجام دهید ، می توانید بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد.

به شدت توصیه می شود که هر شش ماه یک حسابرسی فنی سئو انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که گوگل می تواند بدون مشکل به وب سایت شما دسترسی پیدا کند و آن را فهرست بندی کند.

مهمترین مواردی که باید در طول حسابرسی بررسی شود:

گزارش coverage در کنسول جستجوی گوگل

پرونده robots.txt شما

استفاده صحیح از URL های متعارف

استفاده صحیح از نشانه گذاری ساختار یافته (وب سایت و صفحات منفرد)

نقشه سایت HTML و XML

لینک های شکسته و 404 صفحه

شما می توانید تمام جزئیات را در راهنمای سئو تکنیکال بخوانید.

مرحله 6: زمان بارگذاری صفحه خود را بهبود ببخشید

اگرچه این بخشی از سئو فنی است ، اما باید تأکید کرد که یک وب سایت بارگیری سریع می تواند رتبه بندی گوگل بهتری نسبت به یک وب سایت بارگیری کند داشته باشد.

سرعت یک عامل رتبه بندی شناخته شده و برای کاربرد نیز بسیار مهم است. اهمیت سرعت سایت در رتبه سایت در گوگل سالهاست که ثابت شده و سایتهایی که سرعت بیشتری دارند می توانند در رتبه بالاتری قرار بگیرند

شما باید یک وب سایت سریع داشته باشید نه تنها به دلیل اینکه گوگل از آن بیشتر خوشش می آید بلکه به دلیل تأثیر مثبت آن روی نرخ پرش شماست.

مرحله 7: اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از سازگار با موبایل هستند

تعداد بیشتری از افراد از تلفن های همراه خود برای جستجوی گوگل استفاده می کنند و تعدادی از مطالعات وجود دارد که اهمیت جستجوی تلفن همراه برای مشاغل و دارندگان وب سایت را نشان می دهد.

وقتی نوبت به رتبه بندی می رسد ، داشتن یک وب سایت سازگار با تلفن همراه یک امر ضروری است زیرا گوگل اکنون وب سایت هایی را که به کاربران تلفن همراه تجربه تلفن همراه خوبی ارائه نمی دهند "مجازات" می کند.

مرحله 8: وب سایت خود را https کنید

از سال 2014 استفاده از https یک عامل رتبه بندی شناخته شده است. همانطور که گوگل اعلام کرد ، این یک سیگنال سبک است اما هنوز هم یکی از کارهای ساده ای است که می توانید انجام دهید و نسبت به یک وب سایت رقیب که SSL در وب سایت آن فعال نیست ، یک مزیت نسبی کسب کنید.

علاوه بر این ، از جولای 2018 ، مرورگر گوگل  Chrome وب سایت های غیر https را به عنوان ایمن علامت گذاری نمی کند و این می تواند مشتریان و بازدید کنندگان را از آن دور کند.

اگر به فکر مهاجرت به https هستید ، راهنمای قبلی من را بخوانید که چگونه می توان وب سایت خود را بدون از دست دادن سئو به https منتقل کرد.

مرحله 9: در مورد وب سایت خود به گوگل بگویید

برای برقراری نوعی ارتباط با مدیران وب ، گوگل ابزارهای مدیر وب سایت گوگل را ایجاد کرد.

ابزارهای مدیر وب سایت ، یک روش عالی برای دادن اطلاعات به گوگل در مورد وب سایت شما و همچنین دانستن آنچه گوگل در مورد آن می داند ، است.

تنظیمات مختلفی وجود دارد که می توانید در ابزارهای Webmaster پیکربندی کنید مانند URL ترجیحی ، کشور هدف ، نقشه سایت و غیره و همچنین چندین ابزار تشخیصی که می توانید مانند "fetch as  google" و "robots tester" استفاده کنید که در نهایت به شما در رتبه بندی بالا در گوگل کمک می کند.

مرحله 10: از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

نقشی که رسانه های اجتماعی باید در رتبه بندی گوگل ایفا کنند ، موضوعی محبوب در بین مدیران بازاریابی دیجیتال و کارشناسان سئو است.

نظرات مختلفی در مورد تأثیر اجتماعی بر رتبه بندی وجود دارد اما آنچه مسلم است این است که یک کمپین بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی مزایای زیادی برای ارائه به یک وب سایت دارد که فراتر از رتبه بندی است و این چیزی است که شما باید از آن استفاده کنید و از آن بهره مند شوید.

یکی دیگر از روش های بازاریابی ، بازاریابی موتورهای جستجو است  ، مقایسه سئو و بازاریابی موتورهای جستجو را بخوانید.

چرا باید رتبه بالاتری در گوگل داشته باشید؟

به دست آوردن رتبه بندی خوب دشوار است و وقتی این کار را انجام می دهید تنها پس از صبر و تحمل تلاش زیاد است. با دانستن مزایای داشتن یک صفحه وب در موقعیت های اول گوگل ، می توانید انگیزه و شهامت کار کردن تا رسیدن به اهداف خود را پیدا کنید.

شماره 1 - رتبه بالاتر به معنای ترافیک بیشتر است - بدیهی است که اولین مزیت مربوط به سود ترافیک است. هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، ترافیک ارگانیک بیشتری از گوگل دریافت خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که از نظر آماری ، 5 موقعیت اول بیشترین میزان جستجو را ، بیش از 60٪ ، به خود اختصاص می دهند.

شماره 2 - این یک نشانه اعتماد است - یکی از دلایلی که گوگل به محبوب ترین موتور جستجو در جهان تبدیل شده است اعتماد مردم به آن است. آنها به آن اعتماد دارند زیرا می دانند که وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنند ، آنچه را که می خواهند پیدا می کنند.

گوگل از بیش از 255 سیگنال و بیش از 18 سال تحقیق و توسعه در الگوریتم های رتبه بندی استفاده می کند و آنها در انتخاب وب سایت های با کیفیت برای نشان دادن در نتایج جستجو بسیار خوب شدند.

وقتی کاربران وب سایت شما را در صفحات اول گوگل پیدا می کنند ، می دانند که این وب سایت خوبی است زیرا گوگل به آن اعتماد دارد و آن را در نتایج خود نشان می دهد.

شماره 3 - اشتراکات و نظرات بیشتری در شبکه های اجتماعی دریافت خواهید کرد - وب سایتی که در صفحه اول گوگل یافت می شود اشتراکات اجتماعی و نظرات بیشتری را دریافت می کند زیرا بازدید بیشتری دارد و دلیل اعتماد شما در بالا توضیح داده شده است.

شماره 4 - رتبه بندی خوب در سایر موتورهای جستجو - گوگل تنها موتور جستجوی موجود نیست بلکه موتور جستجوی بیشتر است.

با این وجود ، سایر موتورهای جستجو دارای قوانین سئو هستند که مشابه گوگل هستند و هنگامی که موقعیت خوبی در گوگل کسب کنید ، مطمئناً به زودی در سایر موتورهای جستجو نیز موقعیت های خوب رتبه بندی دنبال می شود.

جمع بندی نهایی

گوگل به طور مداوم به دنبال یافتن وب سایت های با کیفیت برای افزودن در فهرست خود است تا بهترین نتایج ممکن را به کاربران خود ارائه دهد.

یک کاربر خوشحال گوگل برای جستجوی بیشتر می آید و این هدف او است.

هدف شما به عنوان مدیر وب سایت ایجاد وب سایتی است که ارزش واقعی کاربران را فراهم کند ، اطمینان حاصل کنید که گوگل می تواند در مورد وب سایت شما چه موضوعی را بفهمد و همچنین با گرفتن لینک (رأی) از طرف گوگل به گوگل ثابت می کند که وب سایت شما شایسته یکی از موقعیت های برتر آنها است. سایر وب سایت های قابل اعتماد در شبکه.

سرانجام ، صبور باشید - دستیابی به رتبه های بالای گوگل به زمان نیاز دارد ، اما اگر به کار خود در مسیر درست ادامه دهید ، مانعی برای دستیابی به موقعیت های مورد نظر شما وجود ندارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۴۱ توسط:سئو موضوع: نظرات (0)