خدمات بازاريابي اينترنتي خدمات بازاريابي اينترنتي .

خدمات بازاريابي اينترنتي

چگونه رتبه بالاتري در گوگل كسب كنيم؟

اگر مي خواهيد در گوگل رتبه بالايي داشته باشيد ، فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود اما برخي از آنها از ديگران مهم ترند. آنچه در زير به طور خلاصه بيان خواهم كرد ، مراحل اساسي است كه اگر مي خواهيد رتبه بندي بهتري در نتايج جستجوي گوگل بدست آوريد ، بايد آنها را برداريد.

دلايل زيادي وجود دارد كه چرا شما بايد رتبه بندي خوب گوگل را دنبال كنيد ، بياييد ببينيم چگونه آنها را بدست مي آوريم.

در اينجا 10 مرحله وجود دارد كه بايد دنبال كنيد:

مرحله 1: كيفيت محتواي خود را بررسي كنيد

مرحله 2: پروفايل لينك هاي سايت خود را بهبود ببخشيد

مرحله 3: سئو سايت خود را به درستي انجام دهيد

مرحله 4: لينك هاي داخلي را به مهمترين صفحات خود اضافه كنيد

مرحله 5: حسابرسي فني سئو را انجام دهيد

مرحله 6: زمان بارگذاري صفحه خود را بهبود ببخشيد

مرحله 7: اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما از نظر موبايل دوستانه است

مرحله 8: وب سايت خود را https كنيد

مرحله 9: در مورد وب سايت خود به گوگل بگوييد

مرحله 10: از شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد

مرحله 1: كيفيت محتواي خود را بررسي كنيد

اول و مهمترين ، شما بايد كيفيت محتواي خود را بررسي كنيد.

شما بايد محتواي منحصر به فرد و اصلي را در وب سايت خود منتشر كنيد. اين يكي از مهمترين و مهمترين عوامل موفقيت يك وب سايت است.

كپي و بازنشر مطالب از وب سايت هاي ديگر كارايي نخواهد داشت زيرا اصالت محتوا براي رتبه بندي گوگل بسيار مهم است.

هنگام انجام بازبيني محتوا ، عوامل زير را بخاطر بسپاريد:

آيا اين محتوا ، هدف كاربر را برآورده مي كند؟

هر محتوايي كه در وب سايت خود منتشر مي كنيد بايد هدف خاصي داشته باشد و اين چيزي جز ارضاي هدف كاربر نيست.

هنگامي كه يك كاربر در جعبه جستجوي گوگل سوالي را تايپ مي كند ، انتظار دارد كه وب سايت هاي در موقعيت هاي اول پاسخ يا راه حل دقيق به او بدهند.

آيا محتواي شما گزينه مناسبي براي اين كار است؟ محتواي شما چگونه با وب سايت هايي كه رتبه بالاتري در گوگل دارند با همان عبارات جستجو مقايسه مي شود؟

در هنگام ارزيابي محتوايي كه نوشته ايد صادق باشيد در غير اينصورت قادر به بهبود محتوا و ارتقا رتبه سايت خود در گوگل نخواهيد بود.

آيا موتورهاي جستجو مي توانند آن را درك كنند؟

علاوه بر اطمينان از نوشتن محتوا براي كاربران ، همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه موتورهاي جستجو مي توانند آن را درك كنند.

اين بدان معني است كه شما بايد ياد بگيريد كه چگونه محتواي سئو بيس بنويسيد.

محتواي سئوبيس به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا متن محتواي شما را به درستي تفسير كنند.

فراموش نكنيد كه خزنده هاي موتور جستجو برنامه هاي رايانه اي هستند و انسان نيستند و تنها راه درك محتواي يك قسمت از طريق سيگنالهايي است كه شما از طريق سئو محتوا به آنها مي دهيد. مقاله بسيار مهم با عنوان گوگل چه محتوايي را دوست دارد؟ به شما براي توليد محتواي مورد پسند گوگل و موتورهاي جستجو كمك خواهد كرد

آيا محتواي مرتبط كافي در وب سايت خود داريد؟

شما علاوه بر داشتن محتواي با كيفيت ، به محتواي بسيار زيادي نيز نياز داريد. رقابت در هر مكاني كه فكر مي كنيد شديد است و مهم اين است كه در ميان جمع بايستيد.

گوگل با آخرين تغييرات در الگوريتم رتبه بندي خود ، نشان داده است كه از مرتبط بودن و اقتدار در وب سايت هايي كه در موقعيت هاي برتر قرار دارند ، خوشش مي آيد.

اين بدان معني است كه داشتن يك قسمت از مطالب در مورد يك موضوع خاص كافي نيست ، اما شما بايد نشان دهيد كه وب سايت شما داراي محتواي مرتبط و مرتبط زيادي در مورد يك موضوع است.

الگوريتم ها ديگر به دنبال كلمات كليدي خاص در محتوا نيستند ، اما آنها وب سايت را به طور كلي تجزيه و تحليل مي كنند و سعي مي كنند بفهمند كه چقدر با آنچه كاربر جستجو مي كند مرتبط است.

به همين دليل مهم است كه ساختار سايت خود را بهينه كنيد و مطمئن شويد كه همه قسمت ها و محتواي مهم وب سايت شما را براي كاربران و موتورهاي جستجو برجسته مي كند.

مرتبط بودن همراه با محتواي با كيفيت بالا و سئو خوب خارج از صفحه ، اقتدار ايجاد مي كند.

به ياد داشته باشيد كه اگر مجبوريد از بين كميت و كيفيت يكي را انتخاب كنيد ، هميشه با كيفيت پيش برويد.

عمر دامنه: گاهي اوقات تمايل داريم اين مورد را فراموش كنيم اما دامنه اي كه جديد باشد به راحتي رتبه بالايي در گوگل نخواهد داشت. براي جلب توجه غول جستجو و ايجاد اعتماد گوگل ، كار بسيار بيشتري طول خواهد كشيد. اين بدان معنا نيست كه دستيابي به رتبه خوب با دامنه جديد غيرممكن است ، فقط به اين معني است كه زمان بيشتري لازم است.

آيا محتواي شما به اندازه كافي طولاني است؟

طول پست وبلاگ يك عامل رتبه بندي است. اگرچه گوگل مي گويد كه آنها از تعداد كلمات در الگوريتم رتبه بندي استفاده نمي كنند ، اما بيان مي كنند كه محتوا بايد كامل و بصير باشد.

تعدادي از مطالعات نشان داده است كه محتواي طولاني در نتايج جستجو و به اشتراك گذاري بيشتر شبكه هاي اجتماعي بهتر عمل مي كند.

هيچ شماره جادويي در مورد تعداد كلمات ارسال پست هاي وبلاگ شما وجود ندارد اما به طور معمول ، مقالاتي با بيش از 1500 كلمه شانس بيشتري براي دستيابي به موقعيت هاي بالاتر در گوگل SERPS دارند.

آنچه شما بايد انجام دهيد اين است كه به كاربران دقيقاً همان چيزي را بدهيد كه آنها مي خواهند. اطلاعات اضافي را كه نيازي به دانستن ندارند به آنها ندهيد اما پاسخ دقيقي براي سوال خود ارائه مي دهند.

اين هميشه يك روش خوب است كه كلمات كليدي مورد نظر خود را در گوگل بررسي كنيد و طول (و نوع) محتوايي را كه در موقعيت هاي اول ظاهر مي شود ، تجزيه و تحليل كنيد.

با اين كار ايده بسيار خوبي در مورد ميزان جزئيات مطالب ارائه خواهيد شد.

مرحله 2: پروفايل لينك هاي سايت خود را بهبود ببخشيد

براي جلب توجه گوگل لازم است كه از وب سايت هاي ديگر اشاره به (لينك ها) وب اشاره به وب سايت خود داشته باشيد.

اگر بك لينك ها از وب سايت هاي بزرگ و معتبري وارد شوند ، ارزش آنها بيشتر است و اين مي تواند بر رتبه بندي گوگل شما تأثير مثبت بگذارد.

ايجاد لينك يا سئو خارج از صفحه موضوعي بسيار مهم است اما آنچه اكنون بايد درك شود اين است كه بك لينك هاي دريافتي مانند "رأي اعتماد" از وب سايت هاي ديگر است و اين چيزي است كه گوگل هنگام تصميم گيري در مورد اينكه چه صفحات وب بيشتري بدست مي آورد ، در نظر مي گيرد رتبه بندي

مرحله 3: سئو سايت خود را به درستي انجام دهيد

علاوه بر دريافت لينكهاي ورودي با كيفيت بالا ، شما همچنين بايد از صحيح "جستجوگر جستجو در صفحه" خود اطمينان حاصل كنيد.

سئو  On-Page مجموعه اي از قوانين است كه سئو وب سايت شما را دوستانه مي كند.

"خواندن" يك وب سايت سئو بيس براي گوگل بسيار راحت تر است و هرچه اطلاعات بيشتري از وب سايت "درك" كند ، شانس دستيابي به يك رتبه خوب بيشتر است.

همچنين مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي به دست آوردن صحيح سئو در صفحه ، چك ليست جامع سئو ما را مرور كنيد.

مرحله 4: لينكهاي داخلي را به مهمترين صفحات خود اختصاص كنيد

لينكسازي داخلي هنگامي است كه لينكي را به يك صفحه وب اضافه مي كنيد كه به صفحه وب ديگري در همان وب سايت اشاره دارد.

لينكسازي داخلي يك روش بسيار قدرتمند براي گفتن گوگل به يك صفحه است ، براي كاربر خوب است زيرا آنها مي توانند صفحات جديدي را در همان وب سايت پيدا كنند و همچنين انگيزه اي براي گوگل براي جستجوي محتواي بيشتر از همان وب سايت است.

يك لينك داخلي خوب از انكرتكست استفاده مي كند كه صفحه لينك شده را توصيف مي كند.

مرحله 5: حسابرسي فني سئو را انجام دهيد

سئو تكنيكال در كل فرآيند سئو بسيار مهم است. اگر در قسمت فني سئو مشكلي وجود داشته باشد ، حتي اگر كارهاي ديگر را به درستي انجام دهيد ، مي توانيد بر رتبه بندي شما تأثير منفي بگذارد.

به شدت توصيه مي شود كه هر شش ماه يك حسابرسي فني سئو انجام دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه گوگل مي تواند بدون مشكل به وب سايت شما دسترسي پيدا كند و آن را فهرست بندي كند.

مهمترين مواردي كه بايد در طول حسابرسي بررسي شود:

گزارش coverage در كنسول جستجوي گوگل

پرونده robots.txt شما

استفاده صحيح از URL هاي متعارف

استفاده صحيح از نشانه گذاري ساختار يافته (وب سايت و صفحات منفرد)

نقشه سايت HTML و XML

لينك هاي شكسته و 404 صفحه

شما مي توانيد تمام جزئيات را در راهنماي سئو تكنيكال بخوانيد.

مرحله 6: زمان بارگذاري صفحه خود را بهبود ببخشيد

اگرچه اين بخشي از سئو فني است ، اما بايد تأكيد كرد كه يك وب سايت بارگيري سريع مي تواند رتبه بندي گوگل بهتري نسبت به يك وب سايت بارگيري كند داشته باشد.

سرعت يك عامل رتبه بندي شناخته شده و براي كاربرد نيز بسيار مهم است. اهميت سرعت سايت در رتبه سايت در گوگل سالهاست كه ثابت شده و سايتهايي كه سرعت بيشتري دارند مي توانند در رتبه بالاتري قرار بگيرند

شما بايد يك وب سايت سريع داشته باشيد نه تنها به دليل اينكه گوگل از آن بيشتر خوشش مي آيد بلكه به دليل تأثير مثبت آن روي نرخ پرش شماست.

مرحله 7: اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما از سازگار با موبايل هستند

تعداد بيشتري از افراد از تلفن هاي همراه خود براي جستجوي گوگل استفاده مي كنند و تعدادي از مطالعات وجود دارد كه اهميت جستجوي تلفن همراه براي مشاغل و دارندگان وب سايت را نشان مي دهد.

وقتي نوبت به رتبه بندي مي رسد ، داشتن يك وب سايت سازگار با تلفن همراه يك امر ضروري است زيرا گوگل اكنون وب سايت هايي را كه به كاربران تلفن همراه تجربه تلفن همراه خوبي ارائه نمي دهند "مجازات" مي كند.

مرحله 8: وب سايت خود را https كنيد

از سال 2014 استفاده از https يك عامل رتبه بندي شناخته شده است. همانطور كه گوگل اعلام كرد ، اين يك سيگنال سبك است اما هنوز هم يكي از كارهاي ساده اي است كه مي توانيد انجام دهيد و نسبت به يك وب سايت رقيب كه SSL در وب سايت آن فعال نيست ، يك مزيت نسبي كسب كنيد.

علاوه بر اين ، از جولاي 2018 ، مرورگر گوگل  Chrome وب سايت هاي غير https را به عنوان ايمن علامت گذاري نمي كند و اين مي تواند مشتريان و بازديد كنندگان را از آن دور كند.

اگر به فكر مهاجرت به https هستيد ، راهنماي قبلي من را بخوانيد كه چگونه مي توان وب سايت خود را بدون از دست دادن سئو به https منتقل كرد.

مرحله 9: در مورد وب سايت خود به گوگل بگوييد

براي برقراري نوعي ارتباط با مديران وب ، گوگل ابزارهاي مدير وب سايت گوگل را ايجاد كرد.

ابزارهاي مدير وب سايت ، يك روش عالي براي دادن اطلاعات به گوگل در مورد وب سايت شما و همچنين دانستن آنچه گوگل در مورد آن مي داند ، است.

تنظيمات مختلفي وجود دارد كه مي توانيد در ابزارهاي Webmaster پيكربندي كنيد مانند URL ترجيحي ، كشور هدف ، نقشه سايت و غيره و همچنين چندين ابزار تشخيصي كه مي توانيد مانند "fetch as  google" و "robots tester" استفاده كنيد كه در نهايت به شما در رتبه بندي بالا در گوگل كمك مي كند.

مرحله 10: از رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيد

نقشي كه رسانه هاي اجتماعي بايد در رتبه بندي گوگل ايفا كنند ، موضوعي محبوب در بين مديران بازاريابي ديجيتال و كارشناسان سئو است.

نظرات مختلفي در مورد تأثير اجتماعي بر رتبه بندي وجود دارد اما آنچه مسلم است اين است كه يك كمپين بازاريابي موفق در شبكه هاي اجتماعي مزاياي زيادي براي ارائه به يك وب سايت دارد كه فراتر از رتبه بندي است و اين چيزي است كه شما بايد از آن استفاده كنيد و از آن بهره مند شويد.

يكي ديگر از روش هاي بازاريابي ، بازاريابي موتورهاي جستجو است  ، مقايسه سئو و بازاريابي موتورهاي جستجو را بخوانيد.

چرا بايد رتبه بالاتري در گوگل داشته باشيد؟

به دست آوردن رتبه بندي خوب دشوار است و وقتي اين كار را انجام مي دهيد تنها پس از صبر و تحمل تلاش زياد است. با دانستن مزاياي داشتن يك صفحه وب در موقعيت هاي اول گوگل ، مي توانيد انگيزه و شهامت كار كردن تا رسيدن به اهداف خود را پيدا كنيد.

شماره 1 - رتبه بالاتر به معناي ترافيك بيشتر است - بديهي است كه اولين مزيت مربوط به سود ترافيك است. هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، ترافيك ارگانيك بيشتري از گوگل دريافت خواهيد كرد.

به ياد داشته باشيد كه از نظر آماري ، 5 موقعيت اول بيشترين ميزان جستجو را ، بيش از 60٪ ، به خود اختصاص مي دهند.

شماره 2 - اين يك نشانه اعتماد است - يكي از دلايلي كه گوگل به محبوب ترين موتور جستجو در جهان تبديل شده است اعتماد مردم به آن است. آنها به آن اعتماد دارند زيرا مي دانند كه وقتي چيزي را در گوگل جستجو مي كنند ، آنچه را كه مي خواهند پيدا مي كنند.

گوگل از بيش از 255 سيگنال و بيش از 18 سال تحقيق و توسعه در الگوريتم هاي رتبه بندي استفاده مي كند و آنها در انتخاب وب سايت هاي با كيفيت براي نشان دادن در نتايج جستجو بسيار خوب شدند.

وقتي كاربران وب سايت شما را در صفحات اول گوگل پيدا مي كنند ، مي دانند كه اين وب سايت خوبي است زيرا گوگل به آن اعتماد دارد و آن را در نتايج خود نشان مي دهد.

شماره 3 - اشتراكات و نظرات بيشتري در شبكه هاي اجتماعي دريافت خواهيد كرد - وب سايتي كه در صفحه اول گوگل يافت مي شود اشتراكات اجتماعي و نظرات بيشتري را دريافت مي كند زيرا بازديد بيشتري دارد و دليل اعتماد شما در بالا توضيح داده شده است.

شماره 4 - رتبه بندي خوب در ساير موتورهاي جستجو - گوگل تنها موتور جستجوي موجود نيست بلكه موتور جستجوي بيشتر است.

با اين وجود ، ساير موتورهاي جستجو داراي قوانين سئو هستند كه مشابه گوگل هستند و هنگامي كه موقعيت خوبي در گوگل كسب كنيد ، مطمئناً به زودي در ساير موتورهاي جستجو نيز موقعيت هاي خوب رتبه بندي دنبال مي شود.

جمع بندي نهايي

گوگل به طور مداوم به دنبال يافتن وب سايت هاي با كيفيت براي افزودن در فهرست خود است تا بهترين نتايج ممكن را به كاربران خود ارائه دهد.

يك كاربر خوشحال گوگل براي جستجوي بيشتر مي آيد و اين هدف او است.

هدف شما به عنوان مدير وب سايت ايجاد وب سايتي است كه ارزش واقعي كاربران را فراهم كند ، اطمينان حاصل كنيد كه گوگل مي تواند در مورد وب سايت شما چه موضوعي را بفهمد و همچنين با گرفتن لينك (رأي) از طرف گوگل به گوگل ثابت مي كند كه وب سايت شما شايسته يكي از موقعيت هاي برتر آنها است. ساير وب سايت هاي قابل اعتماد در شبكه.

سرانجام ، صبور باشيد - دستيابي به رتبه هاي بالاي گوگل به زمان نياز دارد ، اما اگر به كار خود در مسير درست ادامه دهيد ، مانعي براي دستيابي به موقعيت هاي مورد نظر شما وجود ندارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۴۱ توسط:سئو موضوع: نظرات (0)